Att bli riktigt sur


skulle sätta på ett "skydd" på telefonen. Skulle testa i alla fall.
MEN, detta skydd passade inte riktigt. Det var bara att ta av det igen. Det satt dock ganska hårt så jag fick ta i lite.. och vips så lossade det, eller rättare sagt, telefonen lossade... och det gick i golvet. "höljet" lossade. Batteriet lossade. "skyddet" som orsakade detta problem åkte ganska omedelbart i papperskorgen Jag får tydligen inte i batteriet riktigt, för när jag sätter i batteriet på det sätt som jag först trodde skulle vara rätt så ger telefonen ifrån sig ett meddelande som jag tidigare aldrig varit med om.:( Inte utan att man nu kan bli ganska "putt".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0