Läget just nu

Den 29 december förra året skrev jag lite om hur jag tror/hoppas att detta året blir.
Den 15 februari (i år) skrev jag om just detta igen och att vissa saker har tillkommit i mina planer för detta året.
 
Vad har då hänt?
 
Jag skrev om en kryssning i medelhavet.... men jag tror inte att jag kommer att följa med på denna, priset har visat sig vara lite för högt för mig.
 
Jag har också skrivit om en shogi-tävling där man ska vara en man och en kvinna i varje lag. Nu har allt problem börjat hopa sig inför denna tävling. En man från Stockholm (som deltog föregående år) har meddelat att han kommer inte i år.
En kvinna (från Trollhättan) är nu gravid och kan nu inte vara med. :(
Att finna en ersättare till mannen som i år inte kan delta bör inte vara några problem.
Att finna en ersättare till kvinnan trodde jag inte skulle vara så svårt... men det var det. :( Nu hoppas jag dock att jag funnit en ersättare... jag hoppas i alla fall. Svar kommer jag att få någon/några veckor in i mars. *spänningen stiger*
 
Mer spännande saker är det att min sjukskrivning har inte... har inte trätt i kraft ännu. Försäkringskassan väntar på ett intyg från min doktor... som han tydligen inte har skickat ännu. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0