Vad har hänt?

Bra fråga... vad har egentligen hänt? Några saker har allt skett.
Jag tror att jag tidigare har skrivit om att jag nu har tittat på en lägenhet. Sedan dess att jag tittat har jag också blivit kontaktad av "eidar" som är de som har hand om denna lägenheten och de talade om för mig att turen gick till mig, om jag vill flytta in i denna lägenhet så kan jag göra det (i början av nästa år). Det är också något som jag vill... även fast hyran är ganska hög. :-(

Vad mer, något mer som hänt?

Tidigare här har jag skrivit om en rullstol med växlar och nu har jag fått prova den igen. Numera har jag så denna rullstol hemma hos mig, allt för att nu skall den provas.
Personen som är min kontaktperson på detta företag som tillverkar dessa stolar berättade idag att denna rullstol har nu fått en "CE"-märkning. (hoppas jag nu kommer ihåg denna "bokstavsbenämning" rätt). Jag är den absolut första personen utanför företaget som får testa denna rullstol. :-)

Kommentarer
Postat av: Annika

Robban. Vill man ha en flong ny och fräsch lägenhet i centrum så kan man aldrig någonsin komma billigare undan. Det är tyvärr omöjligt. Det blir väl svinkul att flytta in i en så bra lya? Det kostar att bo bra.

Svar: Men jag tror nog att jag nu har bestämt mig för att INTE flytta in där. Visst, du har allt rätt i det att en lägenhet centralt kommer att kosta... men... hyran för denna 1:a är på lite drygt 6500kr i månaden.
Robert Söderberg

2013-12-21 @ 19:52:02
URL: http://www.anhaltannika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0