Här igen


Nu var det allt ett tag sedan jag senast var här, ca 2.5 veckor sedan.
Men jag har inte dött, det får ni inte tro. Lite smått o gott har allt hänt sedan senast och för all del så händer det allt lite fortfarande.

Jag har hunnit med ett julbord (jag vet, det är inte mycket att bara ha varit på ett julbord). Jag gjorde misstaget likt en "nybörjare" att äta lite väl mycket. Mmmm, faktum är att jag började med förrätten (som sig bör) för att sedan gå på efterrätten... men huvudrätten lyckades jag glömma/"missa".
Men något mer borde jag gjort... eller?
Nja, något har jag allt gjort, men inte så fasligt mycket. Har förvisso planerat kommande middag som jag skall ha här hemma. Middagsgästen ville dock skjuta på det hela någon/några veckor. Lyckligtvis har jag ännu inte köpt några matvaror... bara vinet. :-)
Lite kul att jag av denna matgäst har ryktet att alltid göra så god efterrätt. Till kommande middag kommer jag inte att göra henne besviken, för det kommer även då att bli en riktigt god efterrätt.

Men vad är det som händer fortfarande?
Jag tittar ju efter en annan lägenhet och ganska nyss (=idag) fick jag vetskap om en lägenhet inne i centrum. En lägenhet som jag har ringt om för att försöka ordna en visning. Denna person (som står för visningen) var tyvärr inte inne för stunden men jag får försöka igen inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0