Vad har hänt senaste veckan?


Ja, nu var det ju ett tag sedan jag skrev här och mycket har väl hänt sedan sist?
"Mycket" vet jag inte men en del har allt hänt.
Delvis skall jag agera "privatlärare" i diabeteskunskap åt min ena kontaktperson. Vad det verkligen kommer att innebära vet jag inte riktigt... ännu. Jag har bara sagt till henne att OM hon skulle få några problem med sina studier så kan hon alltid fråga mig.... det värsta som då kan hända är då att jag inte kan ge något ordentligt svar.
Ganska nyligen fick jag beskedet om att man ville att jag skall vara med och testa en rullstol. Det som gör denna rullstol speciell är att det finns växlar på den. Att det finns växlar på rullstolar är annars idag mycket ovanligt... faktum är att jag aldrig har sett det (har ju inte sett denna ännu). 2 personer skall få testa på detta för att se hur det fungerar (för egen del har jag i nuläget ingen aning om hur det verkligen fungerar).
Idag har jag rätt till färdtjänst i närområdet men från och med nu så skall jag ha tillgång till färdtjänst i hela "Västra Götaland (inklusive Göteborg) ", Visst är det positivt. :)
 
-----
några timmar senare
-----
 
Nu är det klart att imorgon påbörjas testet med rullstolen som har växlar.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Spännande med rullstolen!

2013-08-13 @ 22:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0