Resultat av gårdagen


Igår skrev jag här att nu var det dax för mig att laga mat igen... det var ju trots allt ett tag sedan senast.

Jag får säga som så att maten blev allt riktigt bra/god utan allt för många missar och de missar som gjordes var ganska små.
Till förrätt/huvudrätt gjorde jag en kycklingsallad. Det blev allt en riktigt god sallad... men kycklingen blev lite för sällsynt i salladen. När salladen var färdig... nåja, nästan färdig, då var min bunke med mat full men jag hade ju tänkt att ha i lite pasta också. Bunken med mat blev då mer än full trots att jag valde att kassera en hel del av de kokade makaronerna. Men hur som helst, maten blev allt riktigt god... men det skulle komma mer.
Till efterrätt blev det en mandelkaka och det blev en mandelkaka som var god, riktigt god. Sedan blev kakan än godare då min matgäst blev smått "förälskad" i denna efterrätt. :-D
Kort sagt så kan jag bara säga att maten var allt bra nära att ha varit en riktig succé.
Men det blev inte så bra så att problem inte skapades. Frågan är ju nu vad jag skall göra för mat vid nästa tillfälle som till och med är än godare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0