Inte långt kvar nu


Nu är det bara dryga veckan tills dess att jag skall på rehabilitering i Värmland. Det blir första gången som jag åker dit (till "Fryk Center" alltså) och visst ser jag fram emot detta. Okej, jag får erkänna att jag hade hellre blivit skickad till Teneriffa.... men dit kommer jag inte, inte i år i alla fall. Men det finns egentligen inget negativt att säga om just "Fryk Center". Ett antal vänner har varit där och jag har hittills bara hört positivt om stället...
Men som sagt, det är ju trots allt en dryg vecka kvar tills dess att jag skall åka och något måste jag ju göra tills dess.
Vad jag skall göra tills dess vet jag inte riktigt men väldigt nyligen har jag ordnat med vad jag skall göra när jag kommer hem. Då har jag tänkt att börja med dans - rullstolsdans. Detta ordnas i Göteborg och idag har jag varit i kontakt med arrangören till denna dans så nu ser jag allt fram emot denna dans. :-)

Kommentarer
Postat av: Stefan

Coolt med rullstolsdans. Är det med andra i rullstol eller är det blandat?
Tror värmland blir perfekt så här års:-)

Svar: Dit kommer 20-30 personer per gång och de flesta av de som kommer sitter i rullstol. Jag säger "de flesta" för det är inte alla som sitter i rullstol.
Robert Söderberg

2013-08-27 @ 20:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0