Osäker på vad jag vill

 
 Det har nu gått 2 dagar sedan jag slutade följa läget/priset på lägenheten jag tidigare har skrivit om.
Nu är det bara till att försöka glömma den, för kanske kommer det fram någon annan. Trots allt klarar jag mig hyffsat i den lägenheten jag har idag... men något helt annat framkom i dagarna. Nåja, något helt annat är det ju trots allt inte. Nämligen en annan lägenhet. Men jag har inte tittat närmare på denna lägenhet och jag vet inte ens vad den kostar eller vad hyran är MEN den ligger på Teneriffe!
Frågan är om jag verkligen skulle våga flytta dit... just nu är jag verkligen osäker.

Kommentarer
Postat av: Daniel Granström (Hjm, Thn)

När du kommer till insikt: låt då ingen köra över din insikt.

2013-04-28 @ 19:41:53
URL: http://jaspoid1.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0