Mat mm

 
Först skall sägas att nu har jag en ny middag planerad:
 
Förrätt/huvudrätt
Grillad karré med curry och banansalsa
 
Efterrätt
Kärleksmums och även rosendoftande kokoskakor med pistaschnötter
 
För egen del tycker jag att det låter som att det kan bli riktigt gott...MEN, menyn är nu klar, dock är inte datumet för när middagen skall tillagas klart ännu.
 
Ja, just nu ser allt tillvaron... helt okey ut.
I maj har jag två tävlingar att se fram emot (där jag skall annordna den ena på egen hand. I maj skall jag också få besked om jag blir skickad till Teneriffa för rehabiliterigsträning... ni kan säkert förstå att jag gärna skickas dit. OM jag blir skickad dit så kommer jag att bli skickad dit i slutet av året, det skulle betyda att jag får byta bort kylan här i Sverige mot värmen i Spanien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0