Lägenhetsvisning

Imorgon skall jag titta på en ny lägenhet för en eventuell flytt. Jag TROR att det börjar bli dax att "röra" på sig lite (har bott här i drygt 8 år).
OM jag skulle gilla lägenheten och OM det till slut blir så att jag skulle flytta dit då skulle det onekligen bli ett litet steg i mitt liv. Idag bor jag ju "bara" ca 323 meter från mina föräldrar men vid en eventuell flytt blir det mycket längre. Visst, vi skulle då fortfarande bo i samma stad men nu skulle jag få klara allt själv... med "allt" menar jag framförallt matlagning (idag äter jag hos föräldrarna nästan varje dag), tvätt - all tvättning skulle jag få sköta själv, idag är det då rakt inte så. :I
Morgondagen blir onekligen en spännande dag....

Kommentarer
Postat av: Annika

Tror jag skulle vara mycket nyttigt för dig.
Kram

Svar: Ja, du har förmodligen rätt, men nu återstår att se vad det slutgiltiga priset bli och OM jag tycker att lägenheten är fin så återstår pratet med banken om att få ett lån.
Robert Söderberg

2013-04-17 @ 20:45:30
URL: http://www.anhaltannika.blogspot.com
Postat av: CARRO

Vart ligger lägenheten - vill komma på inflyttningsfest sen då.

Svar: Denna lägenhet ligger ganska centralt.... men jag har inte köpt den ännu.
Robert Söderberg

2013-04-18 @ 19:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0