Lägenhetsvisning III

 
Igår (torsdags) var jag på en visning på en lägenget, en lägenhet som jag också gillade. 
Idag har jag så besökt banken för att höra om jag skulle kunna få några lånegarantier... men det fick jag inte, eller hur blev det?
På måndag skall jag till banken igen för att höra om jag kan få en lånegaranti - ja, ni läsare tycker kanske att jag bara är jobbig MEN det är faktiskt banken som ville att jag då kommer tillbaka. 
 
På måndag ja. Tills för bara en knapp timma sedan hade jag tre (3) möten planerade på måndag MEN för en knapp timma sedan ringde de från NÄL (=sjukhuset) och sa att mitt möte där på måndag har fått ställas in. Det droppet jag skulle ha fått då är i nuläget inte att rekomendera för min del, jag ska då få börja med en annan medicin istället för detta dropp, när jag skall börja med denna medicin är i nuläget inte klart. :(
 
På något sätt känns det som att jag mestadels lever som i ett frågetecken. Tidigare var jag lite osäker över lägenheten men numera är jag osäker på om jag får lånegaranti. Utan lånegaranti så kan jag inte få (köpa) lägenheten. Denna osäkerhet är förvisso inte något som jag kan påverka... tror jag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0