Lägenhetsvisning II

Igår skrev jag om att jag idag skulle titta på en lägenhet för att eventuellt köpa den.
Nu har jag tittat på denna lägenhet och jag tyckte verkligen om den. Att en aningen funktionshindrad dam hade bott där tidigare gjorde inte saken sämre. Många av de problem som man först kan komma att tänka på såsom lister mm var redan åtgärdade. Faktum är att jag tyckte verkligen om lägenheten.
Utgångspriset på denna lägenhet var också helt acceptabelt... ja kort sagt fanns det inget negativt,,,, eller? En liten sak gör att jag kan bli lite "rädd". Till denna visning hade det kommit 10-15 personer. Detta kan få till följd att priset kan gå upp ganska mycket, fler kan ju komma på idén att lägga ett bud.

Kommentarer
Postat av: Annika

Lycka till. Vi har alltid tänkt att det huset hade varit perfekt för dig. Hoppas att det går bra på banken. Fråga exakt vad de tror att du klarar av med din ekonomi och vad du kan lägga och hur det påverkar boendekostanden om den går för 50 000 mer och 100 000 o.sv. Ibland blir man förvånad att 100 000 inte blir så fasligt mycket mer på boendekostanden. Nu håller vi alla tummar och tår.
Kram

Svar: mmm, jag har nu planer på att besöka banken imorgon för att se om jag kan få ett lån. På tisdag är det tänkt att jag skall träffa en kurator. Hon skall bl.a hjälpa mig med olika bidrag med mera.
Robert Söderberg

2013-04-18 @ 21:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0