Nytt jobb?

Precis som man kan tro när man läser rubriken på detta inlägg så är jag allt lite spänd. Trots allt har jag gått arbetslös... minst sagt ganska så länge, men nu kan det bli ändring på detta.
När ska jag då till detta jobb?
Ja, det är faktiskt nästan 2 veckor kvar tills dess.
Den 22 maj skall jag dit för att kollaom det är något för mig.
Vad är det då?
Ärligt talat så vet jag inte riktigt men det är något som är ordnat utav arbetsförmedlingen och försäkringskassan.
Det finns när många olika jobb som man kan testa på såsom möbeltapetsering, cykelreparering, diverserse pappersarbeten (vilket jag tror skulle passa mig), matlagning (av olika slag), telefonpratarenågonting.
Nåväl, den 22 maj får jag se om det är något för mig.
Något annat som hänt är att jag och flickvännen har gått skilda vägar (igår).... tills vidare.
Just nu har vi inte fått mycket tid tillsammans men förhoppningsvis kan det bli annorlunda i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0