Efter dagens träning

Nu måste det vara något som inte stämmer, jag skrev ju i förrgår. Jag måste ha drabbats av en akut abstinens av att få skriva.
Nåväl, jag skall nu göra mitt bästa för att råda bot på denna abstinens
Idag har jag varit och spelat lite rullstolsinnebandy (precis som jag brukar göra) och jag får säga att idag hade jag inte någon av mina bästa dagar (jag är målvakt). Men men, är jag mindre bra ena dagen så är jag kanske desto bättre nästa dag, för trots allt så helt bedrövligt dålig var jag inte. När jag släpper in ett mål så kan jag alltid lägga skulden på "mina" backar. Bland "mina" backar rådde det lite polsk riksdag idag.
Vad mer kan sägas?
Jo, som jag nämde för några dagar sedan så skall jag deltaga i en SM-tävling (i shogi) 5-6maj men än så länge är det bara 3st anmälda till denna tävling.Nåväl, är tämligen säker på att fler kommer att anmäla sig men det får gärna bli många fler.
12-15 juli så spelas EM (även det i shogi)  Krakow... men numera är jag inte lika övertygad om att jag skall deltaga. Får säga det att jag vill helst inte vara ensam deltagare från västsverige. När jag sedan har övat på nätet mot andra personer världen öven på just detta spel så har det gått dåligt, riktigt dåligt. Men att säga att det har gått "riktigt dåligt" stämmer nog inte.... för så bra har det inte gått.
Resan till franska rivieran till sommaren ser just nu ut att ligga risigt till. :(
Om jag skall fortsätta att prata om just "shogi" så såg allt riktigt bra ut för årets upplaga utav en par-mix-shogi-tävling. Jag var iväg till ett av stans köpcentrum för att ordna en lokal, jag fick låna en lokal och allt såg frid och fröjd ut. MEN , då det inte får gå allt för lätt så har "mitt" datum för tävlingen blivit nedröstat av allt för många som hade förhinder denna dag. Nu hoppas jag kunna skjuta på denna tävling 1 vecka (till den 26maj) men mer om detta och om det går bra kommer jag att få redan nu på torsdag. :)
Nu skall en middag planeras. Har allt nästan bestämt vad jag kommer att göra till huvudrätt, men vad jag ska göra för efterrätt är ännu helt oklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0