Sedan senast

Det va nu ett litet tag sedan mitt senaste inlägg här. Det skulle vara tråkigt om jag skrev att ingenting har hänt, för lite har allt hänt, både positiva saker och negativa.
Var skall jag börja måntro?
Börjar med det mest negativa.
Jsg och flickvännen har gått isär. Vi fick inte mycket tid att träffas men jag saknar henne ändå. :(
Någon säger kanske nu - Det är väll bara att skaffa en ny? - Om det ändå vore så lätt. Vissa personer har inga problem med att finna en partner, andra har enorma problem med detta.
Hur som helst, jag saknar henne.
Något positivt då, något positivt borde ha hänt, eller?
Jodå, lite positiva saker finns det allt. En sak är att mitt liv som arbetslös är nu på väg att nå sitt slut. Funderar nu på om jag har nämt detta tidigare? Hur som helst, jag kommer att starta ett nytt jobb... efter sommaren. Det finns fortfarande en del frågor angående jobbet, en av få frågor som är säker är att efter sommaren skall jag börja. :)
En annan intresant sak är den tävlingen som jag nämde i föregående inlägg, svenska förbundet har varit så imponerat av tävlingen så att nu vill de ge tävlingen SM-status. Även här finns det en del frågor som ännu är obesvarade. Hur det blir med detta blir bestämt (troligtvis) i augusti.
Det är ändå inte utan att jag är lite stolt över detta, att en tävling som jag har startat kommer (eventuellt) att få SM-status. :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Men vad vad roligt!!!! Med jobbet alltså. Vad är det för jobb?

Svar: Om jag skall vara helt ärlig så vet jag inte exakt. Bakom jobbet står Försäkringskassan och arbetsförmedlingen och det kommer att vara ett litet test över hur mycket man kan jobba och med vad man kan jobba.
Robert Söderberg

2012-06-26 @ 21:08:38
URL: http://www.anhaltannika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0