26 juni

 
Nu är det "bara" elvadagar kvar tills dess att jag får återse "min" klass igen. Det var alltså den klassen som jag tog studenten (för 15år sedan) tillsammans med. Vi träffades trots allt för "bara" fem år sedan men nu får man se hur det har gått för dem i livet.
Samtidigt får jag för egen del fundera över vad jag själv har gjort de senaste 5 åren.
Det är inte mycket men lite har det allt hunnit hända för egen del.
- Jag har gett ut en bok
- Har blivit "deporterad" till Tenerife vid 3 tillfällen ("deporterad" är kanske fel ord att använda)
- Klubben som jag har startat driver sedan 2 år en tävling. En tävling vars tävlingsform aldrig har blivit spelad i Europa tidigare. Det känns lite kul att denna tävlingsform spelas BARA i Japan och i Trollhättan.
Nåväl, jag är lite osäker på om det har spelats i andra asiatiska länder.
 
Det va tre saker som jag har gjort de senaste fem åren men förutom det har jag inte upplevt så mycket.
Trots allt så tror jag inte att så många har varit med om någon av dessa saker.
Givetvis finns det många saker som jag inte har fått vara med om men.... Har ju fått höra att det idag är ganska vanligt att personerna är gifta och för egen del är jag inte ens i närheten av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0