Läget just nu

 
Ja, hur är läget för mig just nu?
 
Är ju synd att klaga allt för mycket. Visst om man skulle vara riktigt petig så skulle det allt gå att finna saker som inte är helt bra....men det skall jag nu inte göra.
 
Har nu till sommaren inte så väldigt mycket planerat, men visst finns det lite i alla fall.
Den 12-15 juli har jag tidigare haft lite funderingar på om jag skulle åka till Krakow/Polen men det är nu så gott som helt lagt åt sidan.
Nu på torsdag skall till en fotspeciallist (men jag har svårt att tro att det blir något möte att minnas. Nu på lördag (7/6) därimot... skall jag på ett 15-årskalas, Det är inte någon som fyller år utan det är nu 15 år sedan jag tog studenten och stora delar utav "min" klass kommer nu att träffas igen.
Vi träffades faktisk så sent som för 5 år sedan och jag har funderat på vad jag har gjort sedan dess. På 5 år hinner man kanske inte göra så mycket...eller? 
Jag tänkte jag skulle skriva ned de mest intressanta saker jag har varit med om de senaste 5 åren och trot eller ej så blev det allt några saker. Innan jag skrev ner vad jag gjort tänkte jag att jag har inte gjort något intressant men det har jag ju faktiskt gjort. :-)
 
Sedan blir det den 20-22 juli dags för "Fallens Dagar". För er som inte har hört talas om detta evenemang så kan jag säga det är denna "festival i stan är minst sagt jättestor. Trot eller ej, men en bekant till mig vill komma hit (till Trollhättan) och kommer då att bo hemma hos mig och i och med det så kommer hela evenemanget för egen del vara fullbokat. :=)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0