6 juli

 
 Det har nu för egen del passat bra att skriva var 5:te dag.
Varför just var 5:te?
Det är en bra fråga och också en fråga som saknar ett bra svar och av den anledningen kommer här inget svar alls.
Det är den 6:te idag - vad har jag då för planer för den närmaste framtiden?
Innen jag går inte på det så får jag tyvärr säga att jag trillade idag i egna lägenheten och slog i bakhuvudet ganska kraftigt. Jag var allt lite nervös för om detta fall kan ha fått några kommande konsekvenser.. jag tror inte det... men man kan nog aldrig vara helt säker.
Har idag annars varit ute med min kontaktperson på ett "After Work" för lite god mat och lite vin. Får säga det att jag var (tyvärr) inte vrålhungrig vilket nog hade behövts för att få i mig all mat. *fortfarande proppmätt*
Imorgon skall jag ut och äta (igen) fast denna gång blir det med (stora delar av) min gymnasieklass. Det var nu länge sedan jag träffade dem (det var 15 år sedan jag tog studenten), Det blir trevligt att få träffa dem igen och höra hur det är med dem numera. Har allt funderat lite över vad jag själv har gjort. Till en början tänkte jag bara att jag har ju inte gjort någonting speciellt men efter en liten stunds brtänketid så inser jag ju att jag har ju trots allt varit med om ganska mycket. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0