Middagen är nu förbi


 Ja, det som jag tänkt en del på de senaste dagarna är det som ni kanske har läst i min blogg en egenhändigt gjord middag. Det var första gången som vi vid matbordet var fyra personer (jag + tre gäster). Maten blev... riktigt god, eller ja - huvudrätten med fisk den blev allt helt okey, men inte mer.
Efterrätten (en citronparfait) däremot blev (enligt egen uppfattning) jättegod. Dessutom tyckte även mina gäster att det var riktigt god.

 Efter denna middag hade jag inte mycket att göra. Slog då på tv:n och handbollen mellan Sverige - Serbern.
Precis som mot Polen började de bra men sedan blev det allt sämre.
Ja, nu är Sveriges chans att gå vidare i hanbolls-EM ganska precis 0%

 Nä, nu är det bara till att försöka blicka framåt... ja man får ju försöka i alla fall. Och ser man på, ett brev från försäkringskassan, nu var det äntligen så att jag blev beviljad "bostadstillägg". Men så stod det inte alls i detta brev, nästintill tvärtom faktiskt. Det stod att inom kort tar min sjukersättning slut. Nu är det alltså dax att bli frisk. :( Skitkul skämt. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0