Lite blandat + veckans dikt


Ja vad skall jag egentligen skriva här?
Innan jag skriver något annat så skall jag nämna att jag spelar ett spel på internet där jag ska coacha ett fotbollslag. Något som har blivit anmärkningsvärt med detta spel är att då mitt lag (i spelet) har haft det tufft rent ekonomiskt så har även jag haft det tufft (i verkligheten). Nu har mitt fotbollslag börjat kravla sig upp på "säker" mark (rent ekonomiskt) och detsamma gäller för mig i verkligheten.
Det är nästan hemskt så bra det har passat ihop, när mitt lag går bra (rent ekonomiskt) så gör även jag det. När laget har det tufft så har även jag det... men just nu ser mitt lag en ljus framtid, förhoppningsvis gör även jag det. :)

Inte heller denna vecka har det hänt så mycket i detta liv (i verkliga livet) men nästa vecka tror jag att mer kommer att hända. Om något verkligen händer så kommer jag att skriva om det här... nästa vecka alltså.

I börjat av denna vecka lagade jag mat (som ni kanske har läst) och nu har mina matgäster hört av sig och vill ha receptet till denna efterrätt. Jag tolkar detta som att de verkligen gillade efterrätter (en citronparfait) och det bör jag nog inte tviva över för det blev verkligen god.


Veckans dikt:

-----

Att få vakna av hennes varma andedräkt
Att få pussa på hennes lena kind
Att få se henne i ögonen när hon vaknar
Att få känna hennes kind mot din
Att få höra att hon älskar dig
Att få starta dagen med en het kyss
Ja, tänk er......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0