Nu sitter jag här igen


Nu sitter jag här igen MEN inte vid min egna dator. Tyvärr kommer nog inte min dator att vara helt okey förrän efter påsk då min bror skall ta en titt på den.
Han är bra mycket bättre på datorer än vad jag är.

Vet inte vad jag skall göra nu... eller när jag tänker efter vet jag ju faktiskt det.

--- en minuts tänkande ---

Trodde jag kom fram till en smart idé, men trots allt va det inte någon bra idé. :(
Kommer nog igåg min dikter så de skulle jag ju trots allt kunna skriva från denna dator.
Nu tror jag även att jag vet vad jag kommer att bjuda på vid min nästa middagsbjudning.... men mer om detta lite senare. Först av allt gäller det att kunna anordna något lämpligt datum då både mina föräldrar kan och även min flickvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0