Ingen dikt


Ja som ni kan läsa i rubriken så kommer jag denna vecka INTE att skriva någon dikt detta är till fäljd av att min dator har blivit kapad. Det är  alltså någon annan som har kontroll över vilka ärenden som jag gör. Detta har förvisso inte någon större betydelse (tror jag i alla fall) så länge jag inte gör något viktigt.
Vad är då viktigt?
Ja, jag vill nu inte betala mina räkningar på nätet för jag vill inte släppa in mina "gäster" på mitt konto. Detta skulle ju kunna få till följd att räkningar betalas med mitt konto eller att kontot helt enkelt töms. Än så länge har lyckligtvis inga pengar tagits ut (som jag inte känner till).
Eftersom det bara är min dator som är i riskzonen så tror jag att jag fortfarande kan göra mina bankärenden... om jag sitter vid annan dator och det är just det jag gör just nu.
Eftersom jag inte sitter vid min dator kommer jag inte åt min samling av egenhändigt skrivna dikter. Jag hade ju faktiskt bestämt vilken dikt jag skulle skriva här denna vecka men nu får det vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0