Gå i ide

Ja, vad ska man egentligen säga?
Dagarna och veckorna går vidare utan att speciellt mycket blir gjort. För säkerhets skull blir det nu allt mer kallt,
har insett att det som troligen skulle vara det bästa, det vore om jag kunde gå i ide. Jag skulle nu "bara" vilja sova någon enstaka månad eller fram tills dess att plusgraderna kommer hit. Det bästa vore givetvis om plusgraderna tar med sig sina vänner så att de skulle vara flera stycken här.
Idag har jag varit på sjukhuset för att få dropp, det är ju då "Tysabri" som jag får via dropp och det skall jag få var fjärrde vecka.
Imorgon skall jag å möte med arbetsförmedlingen och försäkringskassan. Får se vad de kommer fram till angående mig om det möjligtvis blir så att min juornal (stavas det så?) hamnar i kategorin "Hopplösa fall". Nåväl, vid dagens sjukhusbesök hände då inte mycket i alla fall.
Igår så.... tycker någon närstående att jag skall hoppa över vad som hände då.
Slutligen på söndag så har den lokala schackklubben lyckats få med mig till en seriematch borta mot ett lag från Göteborg. Och hur det går i denna match... bryr jag mig inte så mycket om, det (klart) viktigaste är att jag vinner mitt parti. :)
Slutligen ska jag fråga om det är någon som vet om jag måste söka till någon myndighet för att få gå i ide.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0