Dator kapad + veckans dikt

Denna vecka, vad har egentligen hänt?
Svaret på denna fråga är att det har denna vecka hänt ungefär samma som alla andra veckor sltså praktiskt taget ingenting alls.
Det mest spännande som hänt är tyvärr det att min dator blivit "kapad". Lyckligtvis har skadorna inte blivit specielt stora.... hoppas jag i alla fall.
Detta innebär i alla fall att något har hänt, även om det inte är specielt positivt... men någonting i alla fall. Men om jag ska vara ärlig så hade jag gärna undvarit denna händelse.
-----

Jag fick ett mail - och det var från dig

Jag skickade ett mail - och hoppas på svar

 

Du finns i mina tankar, allt som oftast

Du rör dig i mina tankar så jag får svårt att koncentrera mig

 

Vart du än står, där vill jag stå

Vart du än går, följer jag med

Vart du än är, där vill jag vara

 

Jag tänker på dig, dag efter dag

Jag skulle bli så glad om du vid ett enstaka tillfälle tänkte på mig.

 

 

-----


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0