Fakturor

 
 
När man tycker att tillvaron kan kännas tung, ja då kommer det - lite mer fakturor/räkningar.
Kan inte direkt påstå att jag ligger och drömmer positiva drömmar om dessa räkningar. Men egentligen skall jag inte klaga allt för mycket, räkningarna är ju inte speciellt stora.... inte speciellt stora, det är ju inte mina inkomster heller. Men men,, vad göra? Trots allt är det inget att gräva ner sig för.
 
Den egentliga anledningen till att jag sitter här och skriver idag är för att jag tänkte "fortsätta" på min saga som jag påbörjade i mitt senaste inlägg (Dagens dilemma). Eller ja... egentligen var det tänkt att sagan skulle vara slut, men allt blir i sagans värld inte riktigt som man kan tro.
Personer i min omgivning har velat att jag skall berätta vidare på denna saga. Va den slut där jag slutade eller kom något mer?
Okey jag skall berätta vidare lite på denna saga.
Alla levde Inte lyckliga i alla sina dagar. Vi trodde ju att "hjälten" fick sin "prinsessa" men så var det inte riktigt.
Just när "hjälten" fick sin "prisessa" uppenbarade sig den hemska eldsprutande draken. Draken kidnappade prinsessan, efter att ha slagit ut hjälten..... *i bakgrunden kan låten "Love hurts" höras med Nazareth*.
Nå, hur slutade detta?
Sagan är uppenbarligen inte helt slut - dog hjälten?
 
 
Fortsättning på sagan följer.....
 
Blev det som Nazareth sjunger "Love is just a lie"?

Kommentarer
Postat av: Stefan

Ja jisses vad räkningar suger. Sitter just och räknar igenom vad ett kök och delar av ett badrum kan kosta:-(
men jag fick i alla fall sålt vårt badkar på blocket idag:-)

Svar: Vad skall ni då ha istället för badkaret? *nyfiken*
Robert Söderberg

2012-08-26 @ 21:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0