Varför "Sewart"?


 Ja, man kan ju givetvis fråga sig varför jag har med namnet "sewart" i min adress.
Och jag får erkänna att det var kanske inte det mest lämpliga namnet att ha med i adressen. MEN mitt riktiga namn var redan upptaget och således fick jag ta ett annat "namn.
Just namnet "Sewart" är ett smeknamn som jag använder när jag är SBT. Namnet används bara på nätet och aldrig i verkligheten.
Innan jag fortsätter att skriva bör jag nog skriva att "SBT = Skiten Bakom Tangentbordet". Ja att kalla sig SBT är kanske aningen nedvärderande av sig själv.... men kanske kan det få någon att genom detta ordval kunna kosta på sig ett litet leénde.

 Hur som hellst, nu har det löst sig för det lokala företaget SAAB. Att säga att det verkligen har löst sig vet jag inte att man verkligen kan säga ännu. Tidningarna kommer alldeles säkert att finna något nytt som måste rapporteras om företaget. Tidigare har man kunnat läsa i tidningen att "nu är tiden knapp för SAAB" och "nu är det en ödesdag för SAAB".
Frågan är hur många ödesdagar det har varit för SAAB den senaste månaden. Många är det i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0