Vad har jag glömt?


Ja, vad har jag egentligen glömt?
Eftersom det bara är ett fåtal dagar kvar av min vistelse här så är det knappast någon (bra) ide att åka hem och hämta det som jag har glömt. Men glömde jag egentligen något?
Jag tror onekligen det att jag glömde packa ner min dosa, min lilla dosa från banken som gör att jag kan betela räkningar på nätet, åtminstone TROR jag att jag har glömt den, jag kan i alla fall inte finna den i min packning.
De viktigaste har jag ändå fått med mig men jag verkar ha glömt att packa ner strumpor. Detta borde jag kanske ha märkt mycket tidigare men jag har ju gått barfota, trots allt är det ganska varmt här (för de som inte har läst tidigare inlägg får jag säga att jag är på Tenerife). Idag verkar bli en ny dag med en ofattbar värme.
I solen är det lätt 30 grader varmt. :)
Än så länge idag har jag haft 2st träningspass, men det kommer att bli mer. Klockan är ju trots allt inte 11 äns en gång.

Kommentarer
Postat av: eivor

jag längtar dit för jag gillar värmen

ha det bra

2011-11-29 @ 17:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0