Nytt inlägg från Tenerife


Det var nu ett tag sedan (ganska långt tag sedan) jag skrev något här. Om drygt en vecka åker jag hem härifrån (från Tenerife alltså) och visst tror jag (framförallt hoppas jag) att jag är lite starkare, har lite bättre kontroll över mina ben. :)
Idag är det lördag och jag har inte mycket träning idag. Försöker dock följa "mina" elever som nu är i Göteborg för att där spela en tävling i shogi (=japanskt schack). Efter två ronder/matcher går der det inte bra för dem, inte alls faktiskt.
På måndag påbörjas min sista vecka här och jag har fått en känsla som jag aldrig tidigare har fått här nere (har varit här 2 gånger tidigare), en känsla som visst på svenska heter "hemlängtan". Får säga det att det är min flickvän som har gjort att jag längtar hem. Hon är ju inte här utan hon är just hemma.

Kommentarer
Postat av: Carro

jag tycker faktiskt att vi ska vara nöjda då vi alla tre tog hem 1 poäng. - Bättre än 0. Ha det fint grabben

2011-11-28 @ 07:09:44
Postat av: Precis som du säger så är jag nöjd med detta. Det viktigaste är förvisso att ni är nöjda med detta. Om ni är det så är åtminstone jag glad. :)

2011-11-28 @ 09:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0