Nya förutsättningar


 Igår skrev jag om hur mitt/vårat förhållande skulle bli/vara och att den frågan skulle vi bordlägga. Frågan sköts upp en aning men inte speciellt länge. Bara någon/några timmar senare träffades vi och vips tog förhållandet nya steg... frammåt. :)
Givetvis får inget gå för fort frammåt, men nya planer planerades. Ska vi möjligtvis bli sambos? Ja, mycket talar för det, men kan ju givetvis inte säga något säkert förrän dess att det bli genomfört. :)

Jag har haft många frågetecken som jag har funderat över och visst frågetecken har jag fortfarande men nu har dessa frågetecken allt mer börjat likna utropstecken. :)

Nu till något helt annorlunda

Nu är det inte många dagar kvar tills min resa. Torsdag idag och jag åker på söndag.... eller nåväl, jag kommer att bli hämtad (med taxi) 01.15 på söndag. Inte utan att jag har börjat fundera lite över ifall jag skall försöka sova något natten mellan lördag och söndag. Någon timma kan jag böhöva ha, det blir nog ett tidigt sänggående på lördag.

Kommentarer
Postat av: Didde82

Hejsan ! Ja när du kommer till värmen så skicka lite till oss i Sverige också !!

2011-11-03 @ 23:39:03
Postat av: Robert

Frågan är bara hur man gör. Risken är att jag drabbas av en köldchock när jag kommer tillbaka till Sverige. Nu är det "bara" ca 35 timmar kvar tills jag åker. :)

2011-11-04 @ 14:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0