Mindre än en vecka kvar.


Det är nu mindre än en vecka kvar av min tid här på Tenerife. Idag har det av naturliga själ inte hunnit hända något ännu men lite tror jag kommer att hända.
För egen del är jag rätt nöjd med det faktum att jag gick upp 07.45.
Frukosten börjar serveras 08.00 - och dit hann jag. :) Detta visar ju att denna anläggning är minst sag ganska "kompakt"

Mer uppdateringar kommer under dagen (hoppas jag).


Nu, ca 2 timmar senare och 2 träningspass senare börjar jag se min tid här vara över... för den här gången i alla fall, men förhoppningsvis kan jag komma hit igen om 2 år. Får jag göra det skulle det betyda att jag kommer hit igen 2013. Men men, varför fundera över framtiden när jag är här NU. Nåväl, idag har jag inte många fler träningspass (som är nu bestämt har jag ett pass kvar idag men det är något som snabbt kan ändras.... så att det iställer blir två pass till idag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0