Inte många dagar kvar.


Nu känns det verkligen som att mina dagar här är räknade, inte många dagar kvar nu (onsdag idag och jag åker hem på söndag).

Idag har jag haft 3st träningspass (inklusive en utvärdering av min tid här)
men jag tar det hela från början.
När jag vaknade fick jag ringa hem för min mamma fyller nymligen år idag efter det var det snabbt iväg till frukosten och efter dagens kom så första träningen idag.
Som jag tidigare nämde så har jag haft en utvärdering över min tid här, en utvärdering som visade ganska gott resultat (kanske så bra så att landstinget skickar mig hit igen om 2år.
Nu har jag haft alla mina pass här idag... tror jag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0