En vecka kvar

Nu har jag bara en vecka kvar här på Tenerife, då gäller det att göra bästa möjliga av tiden som är kvar.
Förutom träning så kommer det denna vecka också att bli en del utvärderingar, allt för att se om jag har blivit nåt bättre/starkare. Tror i alla fall att den arbetsterapeuten som jag haft här inte vill spela nåt mer med mig, därför att jag har vunnit varenda gång... i varenda spel som vi har spelat.
Får säga set att igår (lördag) kom det en spelmann hit för att spela lite (musik alltså). När han var där har det också dansats lite, nåväl det var inte många som velat dansa bara titta på. Framförallt två personer var uppe och dansade, ibland med varandra och ibland med någon annan.... jag var en av de båda. Den andra var en kvinna några år äldre än mig. Anmärkningsvärt i detta fallet är att båda jag OCH hon är rullstolsburna. Detta visar ju att alla kan dansa. Får även säga det att vare sig hon eller jag är några stora stjärnor på dansgolvet, men vi försöker i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Annika

Åh vad roligt! Du har ju alltid tyckt om att dansa.

Kram

2011-11-27 @ 14:18:57
URL: http://www.anhaltannika.blogspot.com
Postat av: Jo, det var allt roligt, men lite men lite mer övning hade vi nog behövt. Hon jag dansade mest med sitter nämligen i rullstol hon också. :)

2011-11-27 @ 15:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0