Snart jul


 Nu är det mindre än 2 veckor kvar till jul och nu har min önskelista blivit oerhört mycket längre. Från 0 önskningar till 1.:s

 Igår var flickvännen med till mina föräldrar för att äta. Föräldrarna tycks tycka om henne och hon tycks även tycka om mina föräldrar. Det hade nog kunnat bli problem om flickvännen och föräldrarna inte skulle tycka om varandra.

 Om några timmar skall jag iväg till årets första (och troligen det ända) julbord. Har en känsla av att det är knappast något negativt att vara lite hungrig när man åker dit. :)
Det är NHR Trollhättan/Vänersborg som annordnar detta julbord och julbordet kommer att äga rum i grannkomunen men vad gör det när det är helt gratis att gå dit (för medlemmar). Att jag tidigare har arbetet för just NHR gör ju inte saken sämre passande. :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Och vi kommer också att gilla henne!

2011-12-11 @ 22:00:42
URL: http://www.anhaltannika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0