Snart jul + veckans dikt


Idag är det den 23:de december vilket innebär att imorgon är det dax för julafton (misstänker/hoppas att det inte kommer som någon nyhet för någon) och ju äldre man blir desto mer "viktigt" är det då att få träffa övriga familjemedlemmar och mindre viktigt är det med julklapparna.

 De övriga "familjemedlemmarna" blir ju trots allt bara fler med tiden. Förra året hade min lillasyster fått en son och till i år så har jag en flickvän. :)

Julklapparar ja, inte lika viktigt nu men ändå viktiga. Nu är de (allihopa) i alla fall införskaffade.
Tror allt att detta blir en riktigt bra jul.....tror jag i alla fall. Framförallt så hoppas jag det. :)

Med start föregående vecka så kommer här "Veckans Dikt".

----------

 

Jag skulle finnas där för dig
närhelst du skulle behöva mig
Men jag skulle lämna dig ensam
om du ville vara ifred

 

Jag skulle ge dig en kram
om du behövde ömhet

 

Jag skulle trösta dig om du var ledsen
och torka en tår från dig kind om du grät

 

Jag skulle tro på det du säger
Och du skulle kunna lita på mitt ord


Kommentarer
Postat av: Annika

Det tycker jag var en fin dikt brollan

2012-01-03 @ 22:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0