Fredag idag


Läste just vad jag tidigare har skrivit  och i de allra flesta inlägg som jag har gjort så har jag nämt när jag ska åka hem, okey det är snart men är inte det ganska ovesäntligt.
Så nu tänker jag inte nömna att jag åker hem i övermorgon (på söndag alltså).

Jag skulle bra gärna vela ha riktigt många läsare varje gång jag skriver något, men vem går in för att läsa praktiskt taget ingenting alls?
Nåväl, jag hoppas att i denna blogg kommer det att stå lite mer "viktiga" saker när jag nu kommer in igen i den stora välden. För att vara ärlig, här kommer man inte att komma med de "stora" nyheterna.
Fär någon/några dagar sedan såg jag filmen "Känd från TV". Lite intressnt var deen allt, inte utan att man fick sig en liten tankestälare. Vill man vara känd? Njaeae - Givetvis finns det både fördelar och nackdelar med detta. Vad tycker ni som läser denna blogg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0