Äntligen har det skett


 Ja nu har det slutligen hänt
Jag har åkt buss

- Men vaddå, skulle det vara något märkvärdigt?

Ja, lite faktiskt, lite annorlunda va det allt.
Som ni kanske vet så använder jag rullstol (på heltid) och jag har inte många gånger åkt buss med rullstolen. Det har hänt tidigare och det är inte något av mina mer positiva minnen.

Det gick idag så bra så att jag kan tänka mig att göra det igen. :)

I övrigt har det inte hänt mycket i mitt liv. Lite julklappar har införskaffats, så nu är NÄSTAN alla julklappar inköpta. :)

Tänkte att jag skall avsluta dagens blogg med "Veckans dikt". Tanken är att det skall komma en dikt varje vecka och de dikterna som jag skriver här är alltid skrivna själv. Dagens/veckans dikt är på engelska men många dikter på engelska har jag dock inte skrivit, de fleste är på svenska.
 
                           
                                                                      Veckans dikt



                                                       I saw you in the middle of the night
                                                       And at once I felt I had a crush on you

Don’t walk away
Don’t leave me alone

I saw into your eyes
And saw my own dream

My dream was here
My dream was reality

 Don’t walk away
Don’t leave me alone

 I could do everything
Everything, just for you

I could be the man
The man of your life

 Don’t walk away
Don’t leave me alone

 Don’t walk away
Don’t leave me alone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0