Tillbaka igen

 
Nu var det nästan en månad sedan dess att jag skrev något. Någon har kanske blivit orolig för vart jag har tagit vägen.... Denna person har KANSKE blivit orolig. Jag skriver "kanske"med stora bokstäven för i ärlighetens namn så tror jag ju inte det.
Lite fog finns det faktiskt för denna oro, jag skall nämligen flytta.... ganska snart dessutom, bara ett fåtal dagar tills dess,
Nu skall jag mer få klara mig helt på egen hand. Tidigare har jag fått hjälp (av mamma) med tvätten men nu skall jag klara detta själv. Inte nog med det - idag är jag hemma hos mina föräldrar nästan varje dag för att äta lite middag, efter flytten blir det kanske så att jag är hemma (hos föräldrarna alltså) någon gång varje månad.... kanske i alla fall.
 
Har något mer hänt?
 
Jo, jag har nu (nästan helt) bestämt mig för att tävlingen GPMT skall få ligga vilandes i ett okänt antal år. Det finns här i Trollhättan inte tillräckligt intresse fär att tävlingen skall få leva vidare. Faktum är att tävlingen idag bara spelas i Japan och i Trollhättan. Men nu får det alltså ta en paus i Trollhättan.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Blir grymt bra med nya lägenheten. Ser fram emot att se den!
Var det GPMT du tänkte vinna för att åka till Japan eller var det en annan tävling?

Svar: Nope. "GPMT" är en par-tävling (en kvinna och en man). GPMT=Guldgeneralnas Par-Mix-Tävling.
Robert Söderberg

2014-03-04 @ 20:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0