Ny visning


Det har idag kommit två personer för visning av min lägenhet... men ännu en skall komma hit om ca 30 minuter. Får säga det av av dessa både som har kommit hit idag så tror jag inte alls på en av dem... men visst, jag kan ha fel. Den andra som har kommit hit gick jag på samma skola som för att antal är sedan och han verkade intressant, verkade i alla fall. Men trots allt så har jag inte med det att göra vem som flyttar hit, det är ett "problem" som bostadsbolaget "Rentus" får lösa.Nu gick förresten dagens tredje spekulant.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte just säga det; det där är inte ditt problem. En av fördelarna med hyresrätt. Fokusera på det nya roliga istället. :-) /U

2014-02-05 @ 16:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0