Till Motala


Idag fick jag ett något "udda" uppvaknande, om än något väl så positivt.
Jag fick då ett samtal om att jag har blivit beviljad en riksfärdtjänst (till Motala). När jag nu skall åka bort (slutet av augusti) så skall jag på en träff för andra ms-patienter som kommer från olika delar av landet.
Det är ju första gången jag åker på något liknande.... nåja, jag har varit iväg på liknande "läger" för unga personer med diabetes.
Då detta var trevligt så finns det ju ingen anledning att tro att detta inte blir lika trevligt.
Visst, det kommer ju att bli trevligt att möta "nya" personer med liknande besvär som jag har.
Den 29:nde augusti blir nu datumet att se fram emot för min del... för då skall jag åka. Och sedan hem igen den 31:ta augusti.
Detta skulle ju kunna ses som en "liten" händelse men för min del blir den (förhoppningsvis) lite speciell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0